עורך דין רשלנות רפואית אסף אודיז

עורך דין רשלנות רפואית התמחות ייחודית בתביעות על כל תחומיה. שירות אדיב ומקצועי.

אנו משיגים ללקוחותינו את הפיצוי המקסימלי במהירות המרבית, מעל 15 שנות הצלחה בהשגת פיצויים גבוהים עבור לקוחות. מעניק טיפול מקצועי, מסור ואיכותי.

לתיאום פגישת ייעוץ ללא התחייבות – השאירו פרטים.

זמין לכל שאלה
"עורך
עורך דין רשלנות רפואית - עו"ד אסף אודיז
שאלות ותשובות בענייני רשלנות רפואית

עורך הדין יבחן לפני הגשת התביעה את התיק אל מומחים רפואיים, תוך בחינת הרשומה הרפואית בעניינכם, כדי להבין את סיכויי ההצלחה של התיק הן מבחינה רפואית והן מבחינה משפטית ובהתאם לכך ימסור את המלצתו המשפטית ללקוח, בכל הנוגע לסיכויי הצלחת הקייס.

תפקידו של עורך הדין להוכיח את עילת התביעה באמצעות הגשת ראיות, כאשר הראיה המרכזית שבהן הינה חוות דעתו של מומחה רפואי המחווה דעתו על סוגייית הרשלנות הרפואית והנזק. אותו המומחה ידרש להעיד על חוות דעתו ולשכנע בעדותו את בית המשפט, כי חוות דעתו מעפילה על חוות הדעת וראיות ההגנה.

ההליך המשפטי בתביעות רשלנות רפואית נע באופן ריאלי, בין שנה וחצי מהגשת התביעה בפשרה לבין 3 עד 4 שנים לערך בפסק דין ובהתאם כמובן ליומן בית המשפט.

טווח הפיצוי משתנה מתיק לתיק בשל סוגיות שונות הן באחריות והן בנזק, אולם מאחר ותביעות רשלנות רפואית הינן תביעות מורכבות ויקרות לניהול, הרי שהכדאיות בניהולן מתאימה לתיקים בהם טווחי הפיצויים נעים בטווחים של מאות אלפי ש"ח ועד מיליוני ש"ח.

העלויות הנדרשות מתובע ברשלנות רפואית, הן בעבור איסופי רשומות רפואיות – טווח ממוצע של אלף ש"ח. בנוסף וזו העלות המרכזית, התובע נדרש לשאת בעלות חוות דעת רפואיות בהתאם לסוגיות המתעוררות בתיקו. בהערכה גסה, עלות חוות רפואיות כולל שכר עדות מומחים עשויה להגיע לטווחים שינועו בין 10,000 ש"ח וצפונה מכך.

המלצתי היא לבחור עורך דין העוסק אך ורק בתחום הרשלנות הרפואית, שכן בתחום ייחודי זה, נדרשת התמקצעות ארוכת טווח והכרה של סוגיות רפואיות ומשפטיות הרלבנטיות באופן ייחודי לתחום משפט זה.

יוצרים קשר עם משרד העוסק בתחום הרשלנות הרפואית ומגיעים לפגישה, במסגרתה עורכי הדין יסקרו את הרשומה הרפואית שברשותכם לצד הגרסה העבודתית שלכם ובהתאם, יחווה את דעתו ביחס לפעולות המשפטיות הנדרשות כדי לקדם את הטיפול בתיק.

עורך דין רשלנות רפואית

עורך דין רשלנות רפואית | אסף אודיז

ניסיון

מעל 15 שנות ניסיון של ייצוג אישי בתביעות רשלנות רפואית בכל שטחי הרפואה.
בוגר "רפואה למשפטנים" באוניברסיטת תל אביב.
מקושר למיטב המומחים הרפואיים.

עורך דין רשלנות רפואית | אסף אודיז

מקצועיות

עורך דין רשלנות רפואית אסף אודיז הינו בין המשרדים הבודדים העוסקים אך ורק בתחום. התמקצעות יתרה בכל תחומי הרשלנות הרפואית: רשלנות בהריון ולידה, אבחון וטיפול בסוגי סרטן, רשלנות בניתוחים ובאבחון מחלות.

עורך דין רשלנות רפואית | אסף אודיז

שירות

עורך דין רשלנות רפואית אסף אודיז מעורב באופן מלא ומוחלט בכל תיק ותיק ולאורך כל הליכיו, החל מייעוץ משפטי ראשוני וכלה בניהול הליכי הוכחות מורכבים, תוך הקפדה על יחס חם מכיל ואנושי.

עורך דין רשלנות רפואית | אסף אודיז

תוצאות

השגת תוצאה טובה כרוכה במקצועיות משפטית, אבחון נכון של טובת הלקוח ודיוקם של שניהם באופן תדיר. ערכים אלו הם חלק מהזהות שלנו ומסייעים לנו להוביל את לקוחותינו להצלחות רבות.

קצת עלי

אסף אודיז - עורך דין רשלנות רפואית

שלום וברכה,

החיבור בין עולם הרפואה ועולם המשפט שבה את תשומת ליבי, כבר מהתמחותי. כבר אז קיבלתי על עצמי החלטה להתרכז, ללמוד ולפתח את הבנתי הרפואית והמשפטית. הבנת עולם הרפואה ותחומי הרשלנות הרפואית בפרט, מבדלים את העוסקים בתחומים אלה מכל יתר תחומי הנזיקין והמשפט.

להיות עורך דין רשלנות רפואית מחייב אותנו, עורכי הדין הנותנים שרות לתושבי המדינה, להתמצא בסוגיות רפואיות מורכבות, ניתוח מחקרים, לקיים דיונים קבועים מול מומחים רפואיים בדרגים הבכירים ביותר.

להכיר את עורכי הדין העוסקים גם בייצוג המוסדות הרפואיים, להכיר ולהיות מיומנים ביישום טכניקות ואסטרטגיות ניהול, להכיר את פסיקת בתי המשפט ומעבר לכל, מחייבת אותנו עורכי הדין, להיות לטיגטורים ממולחים ומוצלחים לטובת ציבור לקוחותינו שחווה, רשלנות רפואית ונותרו פגועים בגופם ובנפשם.

ניהול אלפי תיקים מגוונים, בכל תחומי הרפואה האפשריים, משרדי זכה להיות ממוצב בשורת המשרדים המובילים ביותר בישראל בתחום הרשלנות הרפואית ולהוות בחירה טבעית וטובה עבור ניזוקים רבים.

שנות הניסיון של המשרד, נטעו בנו מיומנות רבה להבנת סיכויי ההצלחה או אי ההצלחה של תיקים המפונים אל משרדנו כבר בשלבי הייעוץ הראשוני, וכמו כן, מיומנות רבה, לסיים תיקים בפיצויים מאוד גבוהים וראויים, תוך זמן סביר ובשיעור הצלחה רב.

משרדי מייצג כיום נפגעים וניזוקים מטיפולים רפואיים שונים, בכל תחומי הרפואה ובעיקר בתחום ההריון והלידה, באבחון מחלות שונות, אבחונים גנטיים, אבחון וטיפול בסוגי סרטן, ניתוחים בתחומי רפואה נרחבים, לרבות ניתוחים פלסטיים, טיפולים קוסמטיים ועוד

אני מאמין שהצלחתו של תיק מבוססת על למידת פרטיו הקטנים ביותר, ולכן, מילתי נתונה לכם שאפעל ואנהל עבורכם את תיקכם, החל משלב קבלתו לידיי, דרך עריכת חוות הדעת השונות, דרך מעורבותי הישירה בהליכי גישור או פשרה, ניהולי את הליך ההוכחות ובכל צורך משפטי נלווה, תוך מתן שרות ויחס אנושי חם, מכיל ודואג לכל לקוחותיי מהחל ועד כלה.

[seerox_wpdki_dyn_keywords default="עורך דין רשלנות רפואית"]
עו"ד אסף אודיז
עו"ד רשלנות רפואית בלידה מומלץ

מעל 15 שנות ניסיון בתחום דיני רשלנות רפואית

עורך דין רשלנות רפואית - אסף אודיז נותן ייעוץ ראשוני מלא וללא עלות

עורך דין רשלנות רפואית

זמינים לתת ייעוץ כבר עכשיו:

03-686-8831

ליווי מקצועי של מומחים רפואיים

משרד עורך דין רשלנות רפואית אסף אודיז יעמיד לרשותכם, רשימת מומחים רפואיים מובילים ומוכרים המקושרים עם משרדנו, שהינם מתמחים בכל תחומי הרפואה הרלוונטיים הנוגעים לתביעתכם ולהם ניסיון רב במתן חוות דעת רפואיות ובמתן עדות בבית המשפט.

לקוחות מרוצים
5/5
לינדה א.
לינדה א.
קרא עוד
ברוך השם זכינו שהשם כיוון אותנו לאדם הנכון וחנן אותו ברוך השם בהרבה דברים טוביםםם!!
רומה מאיר טורגונוב
רומה מאיר טורגונוב
קרא עוד
בן אדם נעים, שמבין עניין שיודע בדיוק מה לעשות יצא לי להיפגש ולנהל כמה תיקים במהלך חיי אבל בשירות והבנה כזו עוד לא נתקלתי
ליאת שמש
ליאת שמש
קרא עוד
עו״ד בעל ידע ומומחיות בתחום הנזיקין. מומלץ בחום
שולי נדלר
שולי נדלר
קרא עוד
אסף והצוות במשרד נותנים יחס טוב ,נותנים את כל הלב והנשמה בשביל הלקוח ממליצה בחום
מאיר י.
מאיר י.
קרא עוד
יסודי מוכשר מייעץ, מכוון ,מסביר ,סבלני, והכל בדרך ארץ ובסבר פנים יפות ובצורה נעימה ומיקצועית. לסיכום :מיקצועןןן אמיתייי ממליץ בחום רבבב !!!
הקודם
הבא
כדי לבחון, ללא כל תשלום ראשוני, את סיכויי הצלחתכם בתחום הרשלנות הרפואית באופן מדויק – צרו קשר עם אסף.
"עורך אסף אודיז

עו"ד אסף אודיז עורך דין רשלנות רפואית

זמין לכל שאלה
עורך דין רשלנות רפואית - אסף אודיז נותן ייעוץ

כל אדם נזקק לטיפולים רפואיים במהלך חייו. השירותים הרפואיים בישראל הם מהטובים בעולם, והצוותים הרפואיים פועלים במסירות גדולה. אך למרות זאת ישנם מקרים של רשלנות רפואית. מקרים שכאלו מונחים על שולחנם של עורכי דין רשלנות רפואית מידי יום, ולעתים מאחורי המקרה המשפטי מסתתר סיפור אנושי כואב.

טיפולים רפואיים נועד לפתור בעיות רפואיות, או ממש להציל חיים במקרים מסוימים. אך אלו יכולים גם להיות טיפולים מתחום הרפואה האסתטית. למרות הציפיות שיש לנו בהליכים הרפואיים, לא תמיד הם מסתיימים בצורה הרצויה. טיפולים רפואיים עשויים להסתיים בנזק ואף מוות.

אנו נוטים למהר להשתמש במונח רשלנות רפואית, וחשוב לזכור כי לא כל כישלון של הליך רפואי או אי השגת התוצאות שציפיתם להן, פירושו רשלנות רפואית. גם כאשר רופאים פועלים לפי כל הכללים, דברים עשויים להשתבש.

אם ישנו חשש לרשלנות רפואית, כמו למשל רשלנות רפואית בהיריון ולידה, רשלנות רפואית באבחון סרטן או כל סוג אחר של רשלנות רפואית, יש לפנות אל עורך דין מומחה לרשלנות רפואית. אין צורך למהר להגיש תביעת רשלנות רפואית, קודם עורך הדין צריך לבחון את הנושא ולהעריך האם יש כאן קייס שאכן עונה על הגדרת הרשלנות.

חשוב לחפש עורך דין רשלנות רפואית מומלץ המסוגל להתמודד עם מקרים מסוג זה. אך היכן ניתן למצוא עו“ד רפואי, וכמה נהוג לשלם עבור השירות? המשיכו לקרוא ותדעו כיצד לבחור עו"ד רשלנות רפואית המלצות ועל מחיר שכר טרחת עו"ד.

עורכי דין רשלנות רפואית

באופן טבעי אנו מחפשים עורך דין מומחה לרשלנות רפואית. אך כאן חשוב לחדד נקודה חשובה – לא קיימת בישראל התמחות ברשלנות רפואית. כל תביעות הרשלנות הן נגזרת של חוק הנזיקין המגדיר את עוולת הרשלנות, וזה כולל תביעות רשלנות רפואית למרות שהחוק אינו מבדיל בין רשלנות רפואית לבין מקרי רשלנות אחרים.

אך למרות כי הנושא נחשב למקרה של עוולת הרשלנות, עדיין הוא מורכב למדי, ומושפע גם מחקיקה נוספת; למשל חוק זכויות החולה, תשנ“ו-1996. לכן ישנו יתרון ברור לעורך דין שבחר להתמקד בתחום של תביעות רפואיות.

כאשר מחפשים עורך דין רשלנות רפואית ברמת גן, כדאי להעדיף את מי שיש לו כמה שנים של ניסיון בתביעות של רשלנות רפואית. הידע והניסיון המצטבר יסייעו לעורך הדין לנהל בצורה מקצועית יותר את התיק ולהשיג תוצאות טובות יותר.

מקרים רפואיים הם אינם מקרים של שחור ולבן, למשל כאשר מדברים על פיצויים וקביעה של נכות, עורך דין טוב יכול להביא תוצאות טובות יותר. אך קחו בחשבון כי שכר טרחת עשוי לעלות בהתאם לניסיון והמוניטין של עורך הדין.

על מנת לבחור עורכי דין רשלנות רפואית, אנו ממליצים לכם לאסוף על עורך הדין קצת מידע לפני שפונים לשירותיו. למזלנו כיום ניתן לעשות זאת באמצעות האינטרנט. ניתן למצוא כתבות על עורכי הדין בתקשורת, ניתן למצוא את שמותיהם בפסקי דין שונים, וניתן גם למצוא לקוחות הממליצים על שירותיהם של עורכי דין רשלנות רפואית.

שכר טרחה עורך דין רשלנות רפואית

יש לנו חדשות טובות. אתם בוודאי חוששים ממצב שבו תשקיעו כספים לצורך מימון התביעה, אך בסופו של דבר תפסידו. החדשות הטובות הן שמקובל לגבות את שכר הטרחה כאחוזים מסכום הפיצוי שנפסק לטובתכם. כלומר אם לא זכיתם לא שילמתם.

זוהי הסיבה מדוע עורכי הדין בודקים שאכן ישנו סיכוי אמתי לזכות בתביעה, וזוהי גם הסיבה המסבירה מדוע עורכי הדין נלחמים בכל הכוח למען הפיצוי שלכם – העמלה שלהם נגזרת מסכום הפיצוי שלכם.

שכר טרחת עורך דין רשלנות רפואית נע בדרך כלל בטווח של 20%-30% מסכום הפיצויים. אך יש לבדוק זאת מול עורך הדין, ולחתום על הסכם שכר טרחה. לצורך הכנת התביעה יתכן כי יהיו עלויות נוספות כמו חוות דעת רפואית וביצוע בדיקות שונות.

עורך דין רשלנות רפואית מומלץ

הבחירה שלנו היא עו"ד אסף אודיז. הסיבה המרכזית היא שזהו משרד עורכי דין המתעסק אך ורק בתחומים השונים של רשלנות רפואית. המשרד מביא איתו למעלה מ 13 שנות ניסיון בתחום ורשימת הישגים הכוללת פיצויים גבוהים מאוד לטובתם של התובעים.

משרדינו מנוסה באינספור תיקי רשלנות רפואית במגוון תחומים: עורך דין רשלנות רפואית בניתוח, הולדה בעוולה, רשלנות רפואית באבחון התקף לב, רשלנות רפואית בניתוחי עמוד שדרה, פגיעה באוטונומיה, רשלנות רפואית מוות פיצוי ועוד.

עורך דין רשלנות רפואית הוא זה המעניק לכם ייצוג בתביעות רשלנות רפואית. לצערנו הרב, לצד הקדמה הטכנולוגית והידע הרב של הרופאים, ישנם גם מקרים של כשלים בטיפול הרפואי הנגרמים בעקבות רשלנות. עורכי דין העוסקים בתחום זה מתמודדים עם תיקים מורכבים ותביעות פיצויים מסוגים שונים, כמו למשל רשלנות רפואית בניתוח, רשלנות רפואית בלידה, רשלנות רפואית בניתוחי גב ועוד.

לא כל עורך דין מתאים לעסוק בתחום זה, לכן נשאלת השאלה כיצד כדאי למצוא עורך דין מומלץ רשלנות רפואית, כלומר על מי אפשר לסמוך?

רשלנות רפואית עורכי דין מומלצים

כאשר מחפשים עורך דין רשלנות רפואית, הדבר הראשון שיש לשים לב אליו הוא תחום ההתמחות של עורך הדין. למרות שאנו נוהגים לומר ”מומחה לרשלנות רפואית“, בפועל זהו אינו תחום התמחות בעולם המשפטים אלא נגזרת של דיני הנזיקין. אך שימוש במונח נראה מוצדק, זאת מכיוון שמדובר בהיבט מאוד ייחודי של דיני הנזיקין.

דיני נזיקין הוא תחום רחב העוסק בסוגיות של נזק לאדם או לרכוש. אמנם נושאי הרשלנות הרפואית נכנסים לתוכו, אך ישנם גם נושאים אחרים שאינם קשורים לנזקי גוף. למשל אלו יכולות להיות תביעות לשון הרע או עוולות מסחריות.

עליכם לחפש עורך דין נזיקין, אך יש לוודא כי יש לו ניסיון מעשי בתחום של תביעות רשלנות רפואית. למרות שכל נושא האחריות נובע מתוך חוק הנזיקין, עדיין עומדות על הפרק שאלות רפואיות שונות. עורכי דין העוסקים בתחום המיוחד והמורכב הזו, הם עורכי דין בעלי ידע בתחומים רפואיים.

נכון, הם אמנם אינם רופאים, אך הטרמינולוגיה הרפואית אינה זרה להם. הם מכירים נוהלי עבודה ומבינים מושגים רפואיים, וגם עובדים בשיתוף פעולה עם רופאים מומחים על מנת לכסות על פערי הידע. בשורה התחתונה הם מעניקים ליווי מלא בכל סוגיה הקשורה לרשלנות רפואית.

רשלנות רפואית עורכי דין מומלצים – טיפים לבחירת עורך דין

ניסיון – כאשר מחפשים עורך דין מומלץ רשלנות רפואית, חשוב לוודא כי יש לו מספיק ניסיון בתחום הזה, ואפילו רצוי ניסיון בתביעות בעלות אותו אופי רפואי; למשל תביעות הקשורות לאבחון וטיפול בסרטן, או תביעות הקשורות לרשלנות רפואית בהיריון.

ככל שלעורך הדין ישנו יותר ניסיון, כך הוא שולט יותר בפרוצדורות הרפואיות ורואה מיד היכן נמצאים הכשלים. הוא יודע כיצד להציג לבית המשפט את הקשר בין הרשלנות לבין הנזק שנגרם, ויכול להילחם למען הפיצויים שלכם.

כימיה אישית ותקשורת – אתם אמנם מחפשים עורך דין רשלנות רפואית ולא שידוך לבת, אבל בכל זאת חשוב שתהיה כימיה אישית ותקשורת טובה. אם נהיה יותר מדויקים, חשוב לשים לב האם עורך הדין יורד אתכם לפרטים ומנהל אתכם תקשורת טובה בגובה העיניים.

אינכם רוצים עורך דין המבטיח לכם עולם ומלואו, ומפזר הבטחות חסרות סיכוי. אתם רוצים עו"ד המסוגל לנתח את המקרה, להגיד לכם מהם הקשיים המשפטיים, מה צריך לעשות ומה הסיכויים להצלחה בתביעה. חשוב שתרגישו שעורך הדין עונה לכם על השאלות ומספק הסברים, ולא מותיר אתכם באי וודאות.

שכר טרחה – בואו נשים בצד את השאלה כמה עולה עו"ד רשלנות רפואית, ונדבר על אופי החישוב של שכר הטרחה. עורכי דין לרשלנות רפואית נוהגים לגבות את שכר הטרחה כאחוז מתוך סכום הפיצויים שנפסקו לטובת התובע.

זוהי נקודה חשובה מאוד, כך ישנו תמריץ עבור עורך הדין להילחם בנחישות עבור הפיצוי המקסימלי של הלקוח.

עורך דין מומלץ רשלנות רפואית

לפעמים שאולים אותנו כיצד באמת יודעים שלעורך הדין יש ניסיון, ובכן אין דבר קל מאשר לבדוק זאת. דבר ראשון במשרדו של עורך הדין תוכלו למצוא את התעודות המקצועיות המעידות על סיום הלימודים ועל ההסמכה מטעם לשכת עורכי הדין. כך בקלות תוכלו לדעת האם זהו עורך דין שהוסמך לפני שנה, או מישהו שיש לו ניסיון של למעלה מעשר שנים.

בנוסף אתם בקלות יכולים לחפש את שמו במאגרי מידע שונים. השם שלו יופיע בתביעות משפטיות שונות, וכך תוכלו לראות שבאמת יש לו ניסיון עשיר בתחום. ישנם גם עורכי דין אשר הפכו לדמויות מוכרות ובעלות שם, ובמקרים רבים ניתן לראות אותם בערוצי התקשורת העוסקים בתחום המשפטים, שם הם מסבירים בנושאים משפטיים.

זוהי עוד צורה להתרשם מהרמה המקצועית והידע בתחום.

עורך דין רשלנות רפואית

מחפשים עורך דין מומלץ רשלנות רפואית? אם כך הגעתם אל המקום הנכון.

משרד עורכי דין אסף אודיז, מומחים לרשלנות רפואית, עוסק בתחום זה כבר למעלה מ 15 שנה. מאז הקמת המשרד ועד היום רכשנו ניסיון המבוסס על אלפי תיקים בכל תחומי הרפואה. טיפלנו בבעיות רשלנות הקשורות לאבחון סרטן, אבחונים גנטיים, רשלנות בניתוחים פלסטיים וטיפולים קוסמטיים, היריון ולידה ועוד.

יש לנו הכרות מעמיקה עם תחום הרפואה המשפטית, נהלי משרד הבריאות, מדיניות בתי החולים, פסיקות בתי המשפט ועוד. אנו מביאים את כל הידע והניסיון לצורך ליטיגציה בתחום הרשלנות הרפואית.

עורך דין רשלנות רפואית מומלץ
רשלנות רפואית עורכי דין מומלצים
משרד עורכי דין רשלנות רפואית
עורך דין מומלץ רשלנות רפואית
שכר טרחה עורך דין רשלנות רפואית
מאמרים
רשלנות רפואית בהריון ולידה

רשלנות רפואית בהריון ולידה מתייחסת למגוון מקרים של רשלנות רפואית העלולים להתרחש במהלך ההיריון וגם בשלב הלידה. אלו יכולים להיות מקרים שונים של התעלמות מתסמינים ואי הפנייה לבדיקות מתאימות, פענוח לא נכון של בדיקות רפואיות, אי ביצוע של הליכים רפואיים

קרא עוד »
רשלנות רפואית באבחון סרטן הדם

רשלנות רפואית באבחון סרטן הדם עלולה לפגוע ביעילות הטיפול. ישנם סוגים שונים של סרטן הדם, וההתמודדות איתם מאתגרת את עולם הרפואה. כמו תמיד אבחון מוקדם מסייע לייעל את הטיפול. ולא רק אבחון מוקדם, זהו חייב להיות אבחון מדויק. ישנם סוגים

קרא עוד »
רשלנות רפואית באבחון מחלת הירשפרונג

תביעות רשלנות רפואית באבחון מחלת הירשפרונג עשויות לגעת בסוגיות משפטיות מורכבות למדי. אך לפני שנדבר על רשלנות רפואית מחלת הירשפרונג, נתחיל מהסבר קצר על המחלה. מחלת הירשפרונג היא מחלה התפתחותית הקשורה למערכת העצבים של המעי. הסובלים מהמחלה בעצם סובלים ממחסור

קרא עוד »
רשלנות רפואית בדיקת מי שפיר

רשלנות רפואית בדיקת מי שפיר עלולה להוביל ללידת תינוקות בעלי מומים חומרים ומקרים של הולדה בעוולה. זוהי דוגמה לאחד המקרים של רשלנות במעקב היריון, ולצערנו עשויה לגרום לנזק רב ותביעות פיצויים רשלנות רפואית היריון. בדיקת מי שפיר ומטרתה בדיקת מי

קרא עוד »
רשלנות רפואית בטיפול באירוע מוחי

לפני שנדבר על רשלנות רפואית בטיפול באירוע מוחי, קצת על אירוע מוחי במספרים: על פי הסטטיסטיקות 1 מכל 5 אנשים יעבור אירוע מוחי בחייו. שבץ הוא גורם התמותה השני בעולם, לאחר מחלות לב. מידי שנה ישנם כ 18,000 מקרים חדשים

קרא עוד »
רשלנות רפואית באבחון סרטן השד

רשלנות רפואית באבחון סרטן השד היא בעצם אבחון מאוחר סרטן השד או אבחון שגוי, וזה מביא לטיפול שאינו מתאים והחמרת המחלה. אבחון מוקדם הוא הדאגה העיקרית בכל סוג של סרטן, אך רשלנות רפואית סרטן השד יכולה להתחרש בכל אחד משלבי

קרא עוד »
רשלנות רפואית באבחון סרטן ריאות

רשלנות רפואית באבחון סרטן ריאות יכולה להתבטא בצורות שונות. זוהי יכולה להיות רשלנות רפואית בטיפול עצמו, כמו למשל רשלנות רפואית בניתוח, אך בדרך כלל מדובר דווקא במקרה של איחור באבחון סרטן ריאה. כמו כל גידול סרטני אבחון מוקדם הוא קריטי

קרא עוד »
רשלנות רפואית בניתוח קיסרי

רשלנות רפואית בניתוח קיסרי עלולה להוביל לתוצאות קשות, הן עבור היולדת והן עבור התינוק. רשלנות בניתוח קיסרי היא אחד המקרים של רשלנות רפואית בלידה. ניתוח קיסרי הוא הליך רפואי להוצאת עובר. במהלך ההליך מתבצע חתך בטני על מנת להגיע לרחם

קרא עוד »
עורך דין רשלנות רפואית בלידה

נתחיל מזה כי אנו מקווים לא תגיעו למצב בו תצטרכו לפנות אל עורך דין רשלנות רפואית בלידה. רשלנות בלידה עלולה לגרום לנזקים קשים, כמו פגיעות קוגניטיביות לצמיתות, מומים ונכויות ואף מוות. במידה וישנו חשש כי נפגעתם ממקרה של רשלנות רפואית

קרא עוד »
רשלנות רפואית בזמן הריון

רשלנות רפואית בזמן הריון יכולה להתרחש בשלבים שונים של ההריון, ואף בטרם הכניסה להריון. מקרים שכאלו עלולים לגרום לנזקים חמורים ובלתי הפיכים לתינוק ו/או לאם. והם כמובן עילה להגשת תביעת פיצויים רשלנות רפואית. רשלנות רפואית בזמן הריון מבחינה משפטית, כמו

קרא עוד »
רשלנות רפואית בניתוח

מידי שנה מתבצעים בישראל עשרות אלפי ניתוחים; לעתים אלו הם ניתוחים מצילי חיים, ולעתים אלו הם ניתוחים אשר נועדו לפתור בעיות ומצוקות שונות, כולל ניתוחים שמבוצעים למטרות אסתטיות. אך למרבה הצער, בין כל הניתוחים הרבים, ישנם גם מקרים של רשלנות

קרא עוד »
הולדה בעוולה

הולדה בעוולה היא לא רק עילה להגשת תביעת רשלנות רפואית בהיריון, לפני הכל מאחוריה סיפור אנושי קשה. זוהי סוגיה הנוגעת לשאלות של מוסר ותפיסות עולם שונות, שלפעמים קשה מאוד להכריע בהן. במאמר זה נדבר בהרחבה על הסוגיה המורכבת. ננסה להגדיר

קרא עוד »
"עורך

ייעוץ אישי ללא התחייבות: 03-686-8831 | פקס: 03-5360955  | אימייל: assaf@assafodiz.co.il
כתובתינו: רחוב השחם 3, פתח תקווה 4951703 בסר סיטי מגדל Y, קומה 23

כל הזכויות שמורות לאסף אודיז

פתח
1
שלום וברכה,
איך אוכל לעזור?
Call Now Button דילוג לתוכן